mandag 29. august 2011

det er kaldt

Nevnte jeg forrige gang at jeg synes synd på meg selv? jeg syntes vel egentlig ikke synd på meg selv da, men nå gjør jeg det! Jeg har blitt syk. Kan skyldes at jeg nekter å kle på meg når jeg skal ut. Vi er fortsatt i august, som betyr at det fortsatt er sommer! Derfor velger jeg å gå på skolen uten strømpiz, uten jakke og uten skjerf. Selv om Kristiansand er like kaldt og vått som det pleier å være om høsten. Og da blir jeg syk da. Også sutrer jeg da. Det får folk finne seg i!  Jeg savner det her jeg


Men jeg skal begynne å kle på meg da. idag kom jeg klissvåt på skolen fordi jeg ikke tok på meg regnjakke. Håret mitt ble tørt for et kvarter siden, og alle klærne mine var gjennomsiktige. Også rant sminken min da. Det er sånn det er på sørlandet. Det regner hele tiden. Nå kan vi begynne å høre på julemusikk! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar