tirsdag 30. august 2011

Hei bloggen!

I dag lærte jeg fra p3 at en alltid skulle si sånn, "HEI BLOGGEN<3<3<3". Det er kanskje litt absurd da? Si hei til en selvlaget internettside liksom... Jaja, hvis de sier det på p3 så er det helt sikkert sant. Okei, tilbake til meg selv. Mitt budskap til dere i dag. Det er ikke fra i dag da, men fra i natt. Jeg var så sinnsykt klar for en real søvnbolk as. For når øynene er på vei ut av sine breddegrader, tennene begynner å klø etter å få tannpasta på seg og beina i kroppen nærmest begynner å gå av seg selv mot sengen. Da er jeg klar for å hoppe i loppekassa for å si det sånn. Uansett! Jeg fikk av meg fillene, renset ansiktet for sminke, pusset tennene kritt og hadde skrudd av lyset. Da jeg akkurat hadde ristet all midd ut av dyna så jeg noe ligge på sengekanten, omtrent under puta. Jeg så litt på det. Og fant ut at, ja det må være noe lo eller noe. For å si det sånn så lo jeg ikke da det begynte å KRAVLE. Fyttihelvettesatan. Tingen ble skviset av snusboksen ca 2 sek etter at jeg tok dette bildet.


- Key2

1 kommentar: