søndag 28. august 2011

Katrine is calling

Nå sitter jeg her da. På ræva. Foran min mest dyrebare skatt. Imacen. Ute regner det, inne hører jeg på "shes only happy in the sun" - tittelen sier seg selv... Neida!
Dette er det søteste bildet jeg har sett as
Tross regnet er jeg egentlig ganske så fornøyd i dag, jeg. I går var Jane og jeg på kino og så "hodejegerne" - fyttiflate så sinnsykt bra film!! Det må faktisk være den beste norske filmen jeg har sett as. Den var så intens at jeg var glad da jeg fikk trekke lungene fulle av luft da jeg kom ut. Etterpå så vi likesågreit på "berlinerpopplene-serien" Hoho, litt av en overgang. Fra intens spenning til en litt traust norsk bondeserie. Den er ganske så nais den også da. I kveld er det nok en gang klart for pardyUP. Og hvor skal det være vors? Joda, det er her. Alltid. Partybula as. Eller partyslottet!! Det er greit det. Denne plakaten henger på rommet mitt, og blir herved dagens ordtak:

Liten hund sier: "Fuck off"
Høhøhø! Ha en strålende kveld, godtfolk!

Sign,
Katrine

1 kommentar: