tirsdag 23. august 2011

Det å flytte til storbyen kan være noe møl, men det kan være ganske allright også.

Hi, My name is Tiny. I only write in English. Neida, bare kødda. Jeg skriver på norsk for jeg elsker Kaizers Orchestra. Nå har jeg flyttet hjemmefra for første gang, og det blir nok den siste også. Sorry mamma, men du kan ikke lese dette uansett.
Her er barna mine. Neida. Det er bare KO. Geir Zahl er kjekkest. Nok om det.

K-town er stedet. Her skal jeg bygge og her skal jeg bo, like under lundsbro. Men skal hjem igjen til helga da for må hente noen greier...neida...Hvem er det jeg prøver å lure. JEG SAVNER MAMMAN MIN :( BUUUHUHUUU.
Også trenger jeg noen til å lage mat til meg før jeg sulter ihjæl. Først skal jeg ut i byen en tur og bruke ca. 800 kr på puslespill, ny kopp, endeløst skjerf(for det er de fineste skjerfene, de som bare går helt rundt og ikke bare henger og slenger), også sånn pcmappe siden jeg er redd pcen min skal skrangle seg til døde når jeg sykler til og fra skolen. Sykler sinnsykt fort shø. Er proff også. Når jeg blir stor skal jeg bli profesjonell syklist. Da blir jeg sprek, men også hatet av alle biler. Det vet jeg for jeg er en bil og jeg hater syklister.

Disse må jeg bo med:
Men det er greit.
peace out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar