mandag 29. august 2011

nytt liv

Så nedenfor her at Tine hadde skrevet at hun skulle lage band. audition NESTE FREDAG!!! Bare å prøve seg.

I denne anlendningen legger jeg inn en annonse jeg og. Det jeg søker er kanskje ikke like spennende, men det er minst like viktig! jeg søker nemlig ny hobby. Jeg gikk på en smell og bestemte meg for å ikke drikke på en stund. Denne avgjørelsen tok jeg etter at bankkortet var tomt, iphone knust og fyllik-kvota brukt opp. Jeg er som sagt syk, jeg er trøtt og jeg er lei av utelivet i kristiansand.
Ting jeg liker å holde å med(som kan hjelpe dere på vei):
-
-
-
-

Kom ikke på noe. Dette betyr at jeg er åpen for ALT! JEg har alltid sett ned på folk som har en hobby, men nå har det gått opp for meg hvorfor folk flest har noe å drive med i hverdagen. Jeg har litt lyst til å begynne å spille playstation. Eller kanskje jeg skal begynne å kjøpe masse ingredienser, lese kokebøker, se på mat-forum og bli flink til å lage mat?

...

Tror ikke det ass.

Jaja. henvndelser sendes til Jane. Kom med forslag, også trekker jeg ut en vinner som får en konge premie i posten!
roger roger, fred ut!


FRED UT!

3 kommentarer:

  1. Eg har starta å strikke, det er ikkje så vanskelig som det kan sjå ut som! :)

    SvarSlett
  2. Du kan komme hit og rydde rommet mitt! hihi

    SvarSlett
  3. strikke klarer jeg ikke. Blir fullt av hull og selvom jeg begynner på en sokk ender det alltid med et skjerf. OG rydde... det gidder jeg ikke. du kan komme hit og rydde på rommet mitt! :)

    SvarSlett