søndag 28. august 2011

Søndag.

I dag er det søndag. Det har vært en ganske så nais dag egentlig, som har bestått av følgende:

Tur:

Digg food:


Saw 4 og slækking. 

Helgen har egentlig vært ganske så ålreit. Chillings er den nye fylla. Jeg vet det høres surrealistisk ut, men kong alkohol og dronning Katrine har herved gjort det slutt. (i alle fall frem til studentcruise). Den kommende uken skal bli en ny opplevelse for meg, en fresh start. Nå skal jeg begynne, og i begynnelsen skapte Gud te. Derfor skal jeg nå drikke te. Ikke le.

-K

3 kommentarer:

  1. Vikingfjordaugust 30, 2011

    Jeg håper ikke det er helt slutt mellom oss, Katrine. Deg meg og appelsinjuice er en altfor god kombinasjon!

    SvarSlett
  2. Hahhaa, så søte dere er på det første bildet!

    SvarSlett
  3. Vikingfjord! Long time no see - kan jo hende vi kan ta en date snart igjen da - hvis du spanderer selvfølgelig ;)

    SvarSlett