lørdag 10. september 2011

Baby, has you forget to take youre meds?

I dag beit Jane meg så hardt i låret at jeg nesten begynte å blø!!! Seriøst, eller nesten i alle fall. Jeg fikk blåmerke da. Vi har nemlig fått slankeprogram av tha madre og i den forbindelse er det greit med litt fysiske utfordringer. Vi svermer til brytekamper. Jeg skal heretter trene meg opp, få skikkelige biceps og banke hun i bakken. En vakker dag. Ja, den skal bli jævlig nais også. Nå for tiden er hun såpass bastant at jeg ikke får a i bakken. Det er litt synd. Jeg vil også slå, bite, klore og klype. Men jeg klarer ikke å være så slem. Kanskje jeg skal bruke Tine som bokseball? (er det det det heter??) Ja, det ville jo i alle fall vært god trening! Jeg blir svett. Og rød. Ja, pulsen pumper meg egentlig opp til en diger rød ballong. Men bare vent, når jeg er ferdig med slankeprogrammet skal jeg bare fly avgårde i min store røde luftballong. Æ glær mæ. Nå skal jeg på harveys med cæsar & co (ikke spør meg om hvem cæsar er........)

GI JANE NOEN MEDISINER, PLEASE. (tror kanskje hun har adhd)

Katrine den store.

1 kommentar: