lørdag 3. september 2011

Pøh

Nå er det en som er ute og trener, en som sitter i sofaen og hører på musikk og en som sitter og spiser et par skiver med nugatti. Dere kan jo prøve å gjette hvem som er hvem sjæl, er ikke så vanskelig akkurat. Min unnskyldning er at jeg ikke var noe sulten, og føler jeg måtte spise likevel, og da smaker det liksom litt med nugatti. Wooops nå avslørte jeg meg visst.

Det er ingen her i huset som vil det samme som meg. Jeg merker at jeg blir holdt utenfor av søstrene sisters. Hvis jeg vil spille tennis, vil de gå i markens. Hvis jeg vil gå i markens, vil de bade. Hvis jeg vil gå en tur på odderøya, vil de ta bussen til sørlandssenteret. Hvis jeg vil snakke om viktige ting, tuller de det bort og ler av meg. Jeg blir frustrert. Så jævlig også. Derfor setter jeg opp en sur mine, og drikker pepsi max og snuser. Det er dems skyld at jeg har de uvanene jeg har. Basta bom.

-K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar