fredag 2. september 2011

GIRASHAKIRA!

Herregud. Katrine våknet klokka 15 idag. Hun var helt fjern og død i et par timer. Klarte ikke gå, klarte ikke snakke, klarte ikke bestemme seg. Så gikk vi på Kiwi for å kjøpe taco. Da sa Jane "nam, jeg vil ha pepsi max!!" Også sa Katrine "JÆÆÆÆÆÆI ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!" også kjøpte vi taco og pepsi max. Når vi kom hjem igjen, lagde vi taco mens vi drakk opp den svarte brusen vår. Under middagen begynte katrine å riste og lo av vitser de fortalte på radioen. alerede her burde jeg skjønt at noe var i gjerdet, men det gjorde jeg altså ikke. Etter noen minutter med latterkrampe og risting begynte hun å danse til avril lavigne og si at hun var broken inside. Så begynte hun å sloss med meg fordi jeg ikke hadde spist opp tacoen min. Så filmet hun at hun sang avril lavigne, før hun viste fingeren til naboen og stirret manisk på meg. Jeg måtte gjemme meg under et teppe og høre på sinna-musikk for at hun skulle slutte.

Note to self: ikke gi Katrine brus hvis du ikke takler konsekvensene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar