torsdag 1. september 2011

For en herlig by og for en gjennomført jævlig dag

I dag har jeg kjørt karusell.

Etter det gikk jeg ut i skogen. Det er ikke så ofte man ser ville dyr ute i skogen, men denne gangen møtte jeg blant annet disse krabatene:

Denne trøtte løven:
Disse to hønene som byttet på å få sitte i hullet:

Denne nysgjerrige Strutsen:

Dette livlige eselet:

Denne Oteren som prøvde å bruke et flytende bur som motorbåt:


Denne hardttenkende monkeyen:
 til sist, og faktisk aller mist, denne sultne apemusa:


Jeg var også innom Kardemommeby. Det er en passe stor by like utenfor Kristiansand. Det er ganske mye kriminalitet der, men den er veldig sjarmerende og med sånn helt OK infrastruktur.

Jeg har ihvertfall hatt en veldig fin dag, og det håper jeg du har også.
Lureklem fra Tine.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar