torsdag 1. september 2011

Jeg må bare skrive litt om den søteste i hele verden bortsett fra meg selv. Det er nemlig Sivert Bobo. Hun het egentlig Sivert Timbuktu, men så ble det Sivert, også het nabokatten som jeg og Ida kalte Laila, Bobo. Da måtte jo Sivert hete Sivert Bobo. Vi fikk Sivert for 50 kroner av en familie med villa. Det var fem kattunger til å velge mellom, men Sivert var søtest. Jeg sier ikke dette fordi de andre ikke var søte, for all del! Men Sivert var den søteste!! Også kom den hjem til oss, og vi koste masse med den. En dag datt Sivert i do, en annen dag ble Sivert nesten bitt av en hamster. Sivert har også forsvunnet ut i bakgården om natten en gang, og hun har søla kattemat over hele gulvet. Katrine skulle passe Sivert en helg, men da hadde hun gjemt seg i en skuff så Katrine lette i over en time før hun fant hun sovende mellom en bok og noen sokker.  
Jeg kunne fortalt i en evighet om Sivert Bobo, for hun er på mange måter barnet mitt. Jeg har nå forlatt dette barnet på en gård i Ås. Det er jo gården til mamma og pappa så jeg får jo se hun igjen, men nettene blir aldri helt det samme uten mjauing og kloring på døra, for så å sove med en kosete svart klump. 


<3lig hilsen JANE!!!

3 kommentarer:

  1. Orket kke lese hele teksten, men for en kjempe søt katt

    SvarSlett
  2. Ååååååå lille bebisen :)

    SvarSlett
  3. Å! Lille Sivert! <3 vi har en liten kattunge som sitter ute på trappa noen ganger :) meeen, ikke like søt som Sivert Bobo!

    SvarSlett