torsdag 22. september 2011

Noe(n) å hate

For å si det rett ut har jeg blitt inspirert av en annen blogg da jeg skriver dette innlegget. Det er altså ikke min idé, men det er mine ord da. I likhet med den andre bloggeren blir jeg jævlig irritert på små ting andre mennesker gjør, uvaner de kanskje ikke aner at de har engang. Her er listen min:

- Folk som tror de er jævlig importne, når de egentlig ikke har peiling på hva de snakker om. I dette vil jeg sammenføye folk som aldri kan gi seg. Etter min mening skal man gi seg dersom man ikke er 100% sikker på noe. Det er såå irriterende hvis jeg vet jeg har rett, og noen andre kverrer på det!
- Folk som skriver alt de gjør i statusen sin. Jeg er vel ikke interessert i om når du dusjer, og jeg blir slett ikke imponert hver gang du trener. For å si det sånn, så har jeg trykket "hide" på over 30 pers.
- Folk som legger ut stygge bilder av andre -og fine av seg selv.
- Folk som tigger etter penger til mat på gata, og som egentlig ikke skal ha penger til mat i det hele tatt. Jeg kjøpte faktisk en pølse til en slik tigger en gang, og han ble sur! Blir for dumt.
- Folk som ikke stopper for folk som skal over gangfelt.
- Folk som sier det er stygt at jenter snuser. Hallo, likestilling?
- Falske folk som sier du er topp i det ene øyeblikket, og sier til andre du er laime i det andre.
- Folk som alltid er negative.
- Mennesker du gjør alt for, og som ikke gir deg noe tilbake.
- Internett som hopper av og på hele tiden. (Slik mitt gjør akkurat nå....hrmf)

-k

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar