torsdag 1. september 2011

jakten på den nye SUPERSTJERNEN!

ALLE SAMMEN! Når Idol kommer til bergen må dere se på, for der er jeg! Jeg har alltid vært veldig flink til å synge, og jeg følte at nå hadde min tid kommet. Jeg dro likesågodt til Bergen for å gå på audition. Det er selvfølgelig hemmelig om jeg kom videre før det har vært på TV, men ja..  Jeg valgte denne sangen:



også ville dommerne ha mer, så da sang jeg den her:



Når jeg ikke kom med på verken paradise hotel, Big brother, 71 grader nord, som statist i hotel cæsar, alt for norge, 4-stjernes middag, Hellstrøm rydder opp hjemme, Farmen, Robinson, x-factor, jakten på kjærligheten, dansefeber, ungkaren, ungkarskvinnen, vil du bli millionær, deal no deal, klassefesten, jakten på den sjette sansen, ble den nye lano-ungen, fikk ansiktet mitt på en leverposteiboks eller får spille i en VG-reklame må jeg jo prøve meg som norges nye superstjerne.

KJENDIS SKAL JEG BLI!




Dette er to bilder av meg da jeg tøyde for å være med på dansefeber. Legg merke til den dotten jeg har på hodet. Dere har kanskje lagt merke til at jeg ofte har håret nettopp slik? Det er fordi jeg prøver å gjøre det til varemerket mitt.

Uansett følg med på IDOL NÅR DE ER BERGEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar