tirsdag 6. september 2011

Jeg er en damn good bransjefest

Nå har jeg slikket opp et lurt smil om munnen. Jeg har nettopp vunnet en uformell konkurranse. Og det e det som e så digg med det! Meg og imacen lager et jævlig bra team. Vi fargelegger hverdagen i Gyldenløves med høy musikk og nydelig sang. Jeg lover. Jeg kunne faktisk gått inn i en forlovelse med macen min. Er det lov? Det er min drøm. Den gjør akkurat som jeg vil, og det lior æ. Uansett. Jeg og jane hadde en musikkduell. Vanligvis er det ok å sette på annenhver sang, men når hun nekter setter jeg bare på maks og blåser hennes usle høytalere langt vekk. Det er kun meg og imacen som ruler i dette huset. Dermed basta. Hehe. Og jeg er veldig snill ellers da. Jane har nemlig vært slem mot meg og kalt meg diverse ting som jeg egentlig ikke kan si her. Jeg tør liksom ikke. Det er personlig. Og dette vil jeg faktisk ikke dele på bloggen. Jeg er kul. Også gleder jeg meg litt til jul, da. Jeg sendte melding til mamma i sta og sa jeg skulle til danmark på studentcruise, og hun bare "akai". Hun ville sikkert vært med vet du. Sjalu på at jeg skal bli full i kveld og ikke hun. neida. Mamma er avholds (tror jeg)  :)

Bomchikkabom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar