fredag 2. september 2011

Her kommer den en rekke viktige oppdateringer om livet mitt(Jane):
- vi har stemt over hvem som er flinkest til å blogge/hvem som skriver best/hvem som får flest til å lese bloggen. Selvføgelig(personangrep) ble jeg nedstemt på alt. De to andre synes jeg skriver dårligst, færrest ganger og ikke får noen til å lese bloggen. jaja, sier jeg mens jeg sjekker statistikken, og hvem er det som har flest pageviews på innleggene sine? Jo dere, det er meg det!
- Etter en lang tørketid når det kommer til alkohol, skal jeg visst på byen i morgen. Bare så dere vet det. Det vil si at alle burde dra ut i morgen. Jeg må ha noen å snøvle med, spytte på og juge til!
- iphone 4(kjøpt og betalt for et halvt år siden) er knust.
- jeg har to neglelakker fra chanel. bare for å skryte liksom
- taco til middag
- mamma har bursdag i dag

.. ja det var alt. Ellers har jeg det ikke så bra om dagen. Katrine og Tine ler av Bye og Rønning, men jeg synes ikke det er noe morsomt, så jeg blir konstant holdt utenfor. Katrine slår meg, klyper meg og skal sloss hele tiden, og når jeg trekker frem kniven blir hun liksom sint, og jeg får skylda.

så jeg gjemmer meg jeg


Nå er de sinte fordi de ikke skjønner den reklamen hvor masse kartonger synger at de skal på holiday. HVA ER DET Å IKKE SKJØNNE? nå bytta de kanal på TV, og jeg går på rommet mitt. Jeg sier som Tine og gir dette samboet tre UKER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar